10 Aralık 2010 Cuma

Orhan Gencebay Full Albümleri

Orhan Gencebay'ın 53 Albümünü Tek Tek İndirmek İle Uğraşmak İstemeyen Arkadaşlar İsterseniz Tüm Albümleri Aşağıdaki 5 Partlık Linkten İndirebilirsiniz



Part 1 : http://www.fileserve.com/file/rSygFJf [545 MB]

Part 2 : http://www.fileserve.com/file/dCJD4a7 [545 MB]

Part 3 : http://www.fileserve.com/file/NF3DSaz [545 MB]

Part 4 : http://www.fileserve.com/file/KTRHf7Z [545 MB]

Part 5 : http://www.fileserve.com/file/t8vjjUd [457 MB]



orhangencebay.jpg



Orhan Gencebay - 45'likler



Orhan Gencebay - Aşk Pınarı (4:44)

Orhan Gencebay - Hayat Kavgası (4:08)

Orhan Gencebay - Başa Gelen Çekilirmiş (4:18)

Orhan Gencebay - Ben Doğarken Ölmüşüm (4:17)

Orhan Gencebay - Sen Hayatsın Ben Ömür (4:29)

Orhan Gencebay - Ben Eski Halimle (4:39)

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi (4:11)

Orhan Gencebay - Ben Sevdim de Ne Oldu (4:58)

Orhan Gencebay - Kabahat Seni Sevende (4:57)

Orhan Gencebay - Benim Dünyam (5:09)

Orhan Gencebay - Sevmiyorum Deme (4:44)

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver (4:30)

Orhan Gencebay - Yorgun Gözler (4:19)

Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgililer (5:17)

Orhan Gencebay - Uğrunda Bir Ölmek Kaldı (5:05)

Orhan Gencebay - Bırakın da Yaşayalım (5:13)

Orhan Gencebay - Geri Dön (4:39)

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun (Inst) (2:28)

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun (5:26)

Orhan Gencebay - Gönül (3:53)

Orhan Gencebay - Felek Ele Geçmiyor ki (3:42)

Orhan Gencebay - Gönül Fırtınası (4:44)

Orhan Gencebay - Severek Ayrılalım (4:02)

Orhan Gencebay - Bağrıma Taş Bastım

Orhan Gencebay - Her Cefa Beni Buldu

Orhan Gencebay - Efkar Bastı Gönlümü

Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu

Orhan Gencebay - Gece Mehtabımsın

Orhan Gencebay - Meyhaneci Sırdaşım

Orhan Gencebay - Sen de Bizdensin

Orhan Gencebay - Sev Dedi Gözlerim

Orhan Gencebay - Sevemedim Kara Gözlüm

Orhan Gencebay - Beni de Allah Yarattı

Orhan Gencebay - Sevenler Mesut Olmaz

Orhan Gencebay - Tanrıya Feryat

Orhan Gencebay - Vicdan Azabı

Orhan Gencebay - Ümitsiz Aşk



http://www.fileserve.com/file/ZJrArXY



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Akma Gözlerimden [1987]



Orhan Gencebay - Akma Gözlerimden

Orhan Gencebay - Dünya Dünya

Orhan Gencebay - Eyvallah

Orhan Gencebay - Giderim

Orhan Gencebay - Ha Varsın Ha Yoksun

Orhan Gencebay - O Benim

Orhan Gencebay - Oldu Mu Yavrum Oldu Mu

Orhan Gencebay - Sendin

Orhan Gencebay - Yıldız Falı

Orhan Gencebay - Zalimden Öte



http://hotfile.com/dl/65642450/4ce12f6/1414.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Albüm Dışı Kayıtlar



Orhan Gencebay - Ağlarsın Bilsen

Orhan Gencebay - Bunca Yıl Habersiz

Orhan Gencebay - Duydumki Unutmussun

Orhan Gencebay - Felek Ele Gecmiyorki

Orhan Gencebay - Gece Mehtabimsin

Orhan Gencebay - Gönül

Orhan Gencebay - Hatasız Kul Olmaz Plak Kaydı

Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu

Orhan Gencebay - Kır Gönlümün Zincirini

Orhan Gencebay - Leyla (2)

Orhan Gencebay - Leyla

Orhan Gencebay - Musalla Taşı (2)

Orhan Gencebay - Musalla Taşı - Bağlama İle

Orhan Gencebay - Musalla Taşı

Orhan Gencebay - Neredesin Firuze

Orhan Gencebay - Selma

Orhan Gencebay - Senden Sonrası

Orhan Gencebay - Umit Şarkısı

Orhan Gencebay - Yorgun Gözler



http://www.fileserve.com/file/bQez29d



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Allah Bizimledir



Orhan Gencebay - Allah Bizimledir

Orhan Gencebay - Birakin Yasayalim

Orhan Gencebay - Bunca Yil Habersiz

Orhan Gencebay - Kolay Degil

Orhan Gencebay - Kordugum

Orhan Gencebay - Nerede

Orhan Gencebay - Seni Buldumya

Orhan Gencebay - Severek Ayrilalim

Orhan Gencebay - Tutuldu Elerim



http://hotfile.com/dl/65645523/1126a5c/1416.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Anlatamam



Orhan Gencebay - Anlaatamam

Orhan Gencebay - Aşkımızın Duası

Orhan Gencebay - Bilemezsin

Orhan Gencebay - Hangi Rüzgar

Orhan Gencebay - Ilk Göz Ağrım

Orhan Gencebay - Izin Ver

Orhan Gencebay - Sen Hayatsın

Orhan Gencebay - Sev Sev Beni

Orhan Gencebay - Sevecekmiş Gibisin

Orhan Gencebay - Sevmenin Zamanı



http://hotfile.com/dl/65647087/73a0d9f/1417.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Arabeskin Zirvesi



Orhan Gencebay - Bagrimda Bir Ates Var

Orhan Gencebay - Beni Böyle sev

Orhan Gencebay - Bir Araya Gelemeyiz

Orhan Gencebay - Birakinda Yasayalim

Orhan Gencebay - Cilekes

Orhan Gencebay - Derdim Dünyadan Büyük

Orhan Gencebay - Kara Cali

Orhan Gencebay - Kolay Deyil

Orhan Gencebay - Kördügüm

Orhan Gencebay - Oldürdün Beni

Orhan Gencebay - Sarhosun Biri

Orhan Gencebay - Tutuldu Ellerim

Orhan Gencebay - Umitsiz Ask



http://www.fileserve.com/file/rCuSvHR



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Aşkı Ben Yaratmadım



Orhan Gencebay - Bulamadım Ki

Orhan Gencebay - En Büyük Dert

Orhan Gencebay - Kara Toprak

Orhan Gencebay - Kır Gönlümün Zincirini

Orhan Gencebay - Ne Geçtiki Eline

Orhan Gencebay - Nereden Bileceksin

Orhan Gencebay - Vaktinde Gel Sevgilim

Orhan Gencebay - Vazgeç Gönül

Orhan Gencebay - Yokluk

Orhan Gencebay - Zaman Akıp Gider



http://hotfile.com/dl/65649146/65051f7/1419.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Avrupa Özel



Orhan Gencebay - Aşkımız Son Bulacak

Orhan Gencebay - Ben De Güleyim

Orhan Gencebay - Derdimiz Yok Ümit Çok

Orhan Gencebay - Gönlüm Benim Değil

Orhan Gencebay - Haram Ettin Aşkımı

Orhan Gencebay - Kader Büktü

Orhan Gencebay - Kimi Dertli Kimi Neşeli

Orhan Gencebay - Mutlu Olalım

Orhan Gencebay - Olsada Aşkımız

Orhan Gencebay - Sözlerin Değişti

Orhan Gencebay - Ölemezsin Ki

Orhan Gencebay - Ölmek Daha Güzel



http://www.fileserve.com/file/2KuXGRh



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Ben Topraktan Bir Canim



Orhan Gencebay - Askta Cimri

Orhan Gencebay - Ben Ne Yaptim

Orhan Gencebay - Ben Topraktan Bir Canim

Orhan Gencebay - Eyvah

Orhan Gencebay - Garip

Orhan Gencebay - Gitme

Orhan Gencebay - Gule Gule

Orhan Gencebay - Gurbet

Orhan Gencebay - Hatiralar

Orhan Gencebay - Vefasiz Ask



http://hotfile.com/dl/65660139/8ca9baa/1421.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Beni Biraz Anlasaydin



Orhan Gencebay - Beni biraz anlasaydın

Orhan Gencebay - Bilmesin O Felek

Orhan Gencebay - Büyük Aşkımız

Orhan Gencebay - El Hatırına

Orhan Gencebay - Elhamdülillah

Orhan Gencebay - En Büyük Duygu

Orhan Gencebay - Farkındamısın

Orhan Gencebay - Hem Çare Hem Dertsin

Orhan Gencebay - Ne Oldu Bize

Orhan Gencebay - O Senmiydin

Orhan Gencebay - İkimizden Bir Kalmadı



http://hotfile.com/dl/65661863/8c64db3/1422.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Benim Degil



Orhan Gencebay - Anlatamadım Ki

Orhan Gencebay - Ayşe

Orhan Gencebay - Ayşen

Orhan Gencebay - Beni Biraz Anlasaydın

Orhan Gencebay - Benim Değil

Orhan Gencebay - Bilmesin O Felek

Orhan Gencebay - Bir Damla Mutluluk

Orhan Gencebay - Büyük Aşkımız

Orhan Gencebay - Zulüm



http://hotfile.com/dl/65663722/08e9b90/1423.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Benim Dertlerim



Orhan Gencebay - Bir Zaman

Orhan Gencebay - Bitecek dertlerimiz

Orhan Gencebay - BitecekDertlerimiz

Orhan Gencebay - Felektende Beter Vurdu

Orhan Gencebay - Her Gunum Gamli Gecer

Orhan Gencebay - Kaderimi Ciziyorum

Orhan Gencebay - Sen

Orhan Gencebay - Seveceksin

Orhan Gencebay - Sevmek Ne Guzel

Orhan Gencebay - Zalimsin

Orhan Gencebay - Zamansiz Ruzgar



http://hotfile.com/dl/65665148/a516ce4/1424.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Best Of CD1



Orhan Gencebay - Ben Dogarken Ölmüsüm

Orhan Gencebay - Hayat Devam Ediyor

Orhan Gencebay - Aysem

Orhan Gencebay - Beni Böyle Sev

Orhan Gencebay - Cilekes

Orhan Gencebay - Dil Yarasi

Orhan Gencebay - Garip

Orhan Gencebay - Gurbet

Orhan Gencebay - Kabahat Seni Sevende

Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu

Orhan Gencebay - Kir Gönlümün Zincirini

Orhan Gencebay - Sevmenin Zamani Yok (Hit)

Orhan Gencebay - Öldürdün Beni

Orhan Gencebay - Öyle Bir Ask

Orhan Gencebay - Üç Günlük Dünya



http://www.fileserve.com/file/CBEfqHD



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Best Of CD2



Orhan Gencebay - Leyla Ile Mecnun

Orhan Gencebay - Batsin Bu Dünya

Orhan Gencebay - Ben Topraktan Bir Canim

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun

Orhan Gencebay - Eski Kavak Yelleri

Orhan Gencebay - Gücün Yeterse

Orhan Gencebay - Hatasiz Kul Olmaz

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Orhan Gencebay - Iki Elin Kanda Olsada Gel

Orhan Gencebay - Kara Toprak

Orhan Gencebay - Meyhaneci

Orhan Gencebay - Sende Hakllisin

Orhan Gencebay - Severek Ayrilalim (Hit)

Orhan Gencebay - Vazgeç Gönlüm



http://www.fileserve.com/file/usBvymx



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Bir Damla Mutluluk



Orhan Gencebay - Bilmez İnsan Kadrini

Orhan Gencebay - Bir Damla Mutluluk

Orhan Gencebay - Bırakında Yaşayalım

Orhan Gencebay - Doğan Bir Pişman

Orhan Gencebay - Gitme

Orhan Gencebay - Sende Seversin

Orhan Gencebay - Seveceksin

Orhan Gencebay - Ziyankar

Orhan Gencebay - Öyle Bir Aşk

Orhan Gencebay - Sev Dedi Gözlerim



http://hotfile.com/dl/65666782/bb9f1e2/1427.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver



Orhan Gencebay - Aşk Pınarı

Orhan Gencebay - Bağrıma Taş Bastım

Orhan Gencebay - Ben Eski Halimle Daha Mesuttum

Orhan Gencebay - Beni De Allah Yarattı

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver

Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu

Orhan Gencebay - Severek Ayrılalım

Orhan Gencebay - Yorgun Gözler

Orhan Gencebay - Ümit Şarkısı



http://hotfile.com/dl/65667880/f8fcf58/1428.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Cennet Gözlüm



Orhan Gencebay - Dünya Dönüyor

Orhan Gencebay - Benim Değil

Orhan Gencebay - Canın Sağolsun

Orhan Gencebay - Cennet Gözlüm

Orhan Gencebay - Diyemedim Ki

Orhan Gencebay - Dön

Orhan Gencebay - Kal Sağlıcakla

Orhan Gencebay - Ne Oldu Gülüm

Orhan Gencebay - Neredesin Sevgilim

Orhan Gencebay - Niye



http://hotfile.com/dl/65672056/716ea91/1429.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Çilekeş



Orhan Gencebay - Bir Görüste Asik Oldum

Orhan Gencebay - Büyümü Yaptin

Orhan Gencebay - Cilekes

Orhan Gencebay - Dalga Dalga

Orhan Gencebay - Dogan Bir Pisman

Orhan Gencebay - Meyhaneci

Orhan Gencebay - Yarabbim

Orhan Gencebay - Öldürdün Beni



http://hotfile.com/dl/65673476/2ec40de/1430.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Derdim Dünyadan Büyük



Orhan Gencebay - Aksam Günesi

Orhan Gencebay - Basa Gelen Cekilirmis

Orhan Gencebay - Ben Eski Halimle

Orhan Gencebay - Benide Allah Yaratti

Orhan Gencebay - Derdim Dünyadan Büyük

Orhan Gencebay - Felek Ele Gecmiyorki

Orhan Gencebay - Gece Mehtabimsin

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Orhan Gencebay - Sevemedim Karagozlum

Orhan Gencebay - Sevenler Mesut Olmaz



http://hotfile.com/dl/65731255/ce4635b/1431.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Dil Yarasi



Orhan Gencebay - Anlatamadım Ki

Orhan Gencebay - Dil Yarası

Orhan Gencebay - Gittide Gitti

Orhan Gencebay - Hangi Rüzgar

Orhan Gencebay - Kahrolayım

Orhan Gencebay - SenSevBeni

Orhan Gencebay - Sevecekmiş Gibisin

Orhan Gencebay - Zulüm

Orhan Gencebay - İlk Göz Ağrım

Orhan Gencebay - İzin Ver Şu Gönlüme



http://hotfile.com/dl/65733862/cb1326d/1432.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Dönmeyen Yillar



Orhan Gencebay - Bagrimda Bir Ates Var

Orhan Gencebay - Beni Böyle Sev

Orhan Gencebay - Biraraya Gelemeyiz

Orhan Gencebay - Dönmeyen Yillar

Orhan Gencebay - En Büyük Sir

Orhan Gencebay - Hatasiz Kul Olmaz

Orhan Gencebay - Sarhosun Biri

Orhan Gencebay - Sende Seversin

Orhan Gencebay - Ugrunda Bir Ölmek Kaldi

Orhan Gencebay - Vazgec Gönül

Orhan Gencebay - Yasamak Bu Degil

Orhan Gencebay - Yokluk



http://www.fileserve.com/file/QwaBjmw



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Emrin Olur



Orhan Gencebay - Allahın Emriyle

Orhan Gencebay - Asla

Orhan Gencebay - Bir İçim Su Gibisin

Orhan Gencebay - Emrin Olur

Orhan Gencebay - Ne Olacaksa Olsun

Orhan Gencebay - Sevme Gönlüm

Orhan Gencebay - Tekrar Doğda Gel

Orhan Gencebay - Tövbe

Orhan Gencebay - Vurda Öyle Git



http://hotfile.com/dl/65735312/16b7df3/1434.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Extra



Orhan Gencebay - Alli Turnam

Orhan Gencebay - Baba & Divane

Orhan Gencebay - Bir Dal Koptu Yüregimden

Orhan Gencebay - Büyümü Yaptin

Orhan Gencebay - Gemilerde Talim Var

Orhan Gencebay - Hatasiz Kul Olmaz Live

Orhan Gencebay - Selma

Orhan Gencebay - Yildiz

Orhan Gencebay - Yokluk (Film Version)



http://hotfile.com/dl/65701129/c2d8e16/1435.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Film Muzikleri Disc 1



Orhan Gencebay - Al Senin Olsun (2)

Orhan Gencebay - Al Senin Olsun

Orhan Gencebay - Baba Dram

Orhan Gencebay - Cölde Arayis

Orhan Gencebay - Duygu Karmasasi

Orhan Gencebay - Gizemli Baskin

Orhan Gencebay - Kolay Degil

Orhan Gencebay - Leyla Ile Mecnun (Orjinal Film Muzigi)

Orhan Gencebay - Mecnunun Gözyaslari

Orhan Gencebay - Pusu

Orhan Gencebay - Recm

Orhan Gencebay - Ölüm Haberi



http://hotfile.com/dl/65701883/be225c2/1436.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Gönül Dostu



Orhan Gencebay - Almina

Orhan Gencebay - Bulunur

Orhan Gencebay - Gelin Birlik Olalım

Orhan Gencebay - Gidecek Yerim Olsaydı

Orhan Gencebay - Ne Çıkarsa Bahtıma

Orhan Gencebay - Neyi Değiştirdik Ki

Orhan Gencebay - Sadakan Olsun

Orhan Gencebay - Sen Bilirsin

Orhan Gencebay - Yanar Yine Bu Yürek

Orhan Gencebay - Çakmak Çakmak Gözler



http://hotfile.com/dl/65702641/2d2855e/1437.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Hasret Rüzgari [1991]



Orhan Gencebay - Acaba Nerde

Orhan Gencebay - Allahım Sen Beni Koru

Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla

Orhan Gencebay - Gönül Nikahı

Orhan Gencebay - Gözüm Kesmiyor

Orhan Gencebay - Güzelsin

Orhan Gencebay - Hasret Rüzgarları

Orhan Gencebay - Mevsim Mevsim

Orhan Gencebay - Ne Kaybederdin

Orhan Gencebay - Nikriz Rüyası

Orhan Gencebay - Sana Yakışmaz

Orhan Gencebay - Yağmur OLsan



http://www.fileserve.com/file/w3YSX3M



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Hatasız Kul Olmaz



Orhan Gencebay - Akşam Güneşi

Orhan Gencebay - Aşk Pınarı

Orhan Gencebay - Aşkımızın Duası

Orhan Gencebay - En Büyük Sır

Orhan Gencebay - Hatasız Kul Olmaz

Orhan Gencebay - Karaçalı

Orhan Gencebay - Kimi Sarsın Ellerim

Orhan Gencebay - Sev Dedi Gözlerim

Orhan Gencebay - Sevmenin Zamanı Yok

Orhan Gencebay - Uğrunda Bir Ölmek Var



http://hotfile.com/dl/65703643/3546c07/1439.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - İdeal Ask [2002]



Orhan Gencebay - Batsin Bu Dunya (1975)

Orhan Gencebay - Batsin Bu Dunya (Enstrumantal)

Orhan Gencebay - Batsin Bu Dunya (Remix)

Orhan Gencebay - Ideal Ask (Enstrumantal)

Orhan Gencebay - Ideal Ask (Remix)

Orhan Gencebay - Ideal Ask



http://hotfile.com/dl/65704871/73349b2/1440.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - İlk Göz Ağrım



Orhan Gencebay - Anlatamam

Orhan Gencebay - Askimizin Duasi

Orhan Gencebay - Bilemezsin

Orhan Gencebay - Hangi Rüzgar

Orhan Gencebay - Ilk Göz Agrim

Orhan Gencebay - Izin Ver Su Gönlüne

Orhan Gencebay - Sen Hayatsin

Orhan Gencebay - Sen Sev Beni

Orhan Gencebay - Sevecekmis Gibisin

Orhan Gencebay - Sevmenin Zamani



http://hotfile.com/dl/65705757/f806986/1441.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu



Orhan Gencebay - Bağrıma Taş Bastım

Orhan Gencebay - Ben Sevdim De Ne Oldu

Orhan Gencebay - Efkar Bastı Gönlümü

Orhan Gencebay - Gönül Fırtınası

Orhan Gencebay - Hayat Kavgası

Orhan Gencebay - Hep Cefa Beni Buldu

Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu

Orhan Gencebay - Sende Bizdensin

Orhan Gencebay - Tanrıya Ferhat

Orhan Gencebay - Vicdan Azabı



http://hotfile.com/dl/65707013/cacaed0/1442.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Kiralık Dünya



Orhan Gencebay - Aşk Sensiz Olamaz

Orhan Gencebay - Bakır Köyden Mektup

Orhan Gencebay - Birde Sen Vurma

Orhan Gencebay - Kiralık Dünya

Orhan Gencebay - Küstüm Çiçeğim

Orhan Gencebay - Museden Olursa

Orhan Gencebay - Ne Değişti

Orhan Gencebay - Sevme Bensiz

Orhan Gencebay - Sıra Sende

Orhan Gencebay - Çok Görme Bana



http://hotfile.com/dl/65710386/8f6d47d/1443.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Klasikler 1



Orhan Gencebay - Akşam Güneşi

Orhan Gencebay - Aşk Pınarı

Orhan Gencebay - Batsın Bu Dünya

Orhan Gencebay - Beni Böyle Sev

Orhan Gencebay - Benim Dünyam

Orhan Gencebay - Bir Görüşte Aşık Oldum

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver

Orhan Gencebay - Bitecek Dertlerimiz

Orhan Gencebay - Bunca Yıl Habersiz

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun

Orhan Gencebay - Dönmeyen Yıllar

Orhan Gencebay - Hatasız Kul Olmaz

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Orhan Gencebay - Kabahat Seni Sevende

Orhan Gencebay - Kaderiminn Oyunu

Orhan Gencebay - Kır Gönlümün Zincirini

Orhan Gencebay - Meyhaneci

Orhan Gencebay - Sende Bizdensin

Orhan Gencebay - Vazgeç Gönlüm

Orhan Gencebay - Yarabbim

Orhan Gencebay - Yorgun Gözler

Orhan Gencebay - Ziyankar

Orhan Gencebay - Çilekeş

Orhan Gencebay - Ümit Şarkısı



http://www.fileserve.com/file/GmHX4B8



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Klasikler 2



Orhan Gencebay - Ayşe

Orhan Gencebay - Bana Çok Mu Görüyorsun

Orhan Gencebay - Ben Doğarken Ölmüşüm

Orhan Gencebay - Ben O Zaman Ölürüm

Orhan Gencebay - Ben Topraktan Bir Canım

Orhan Gencebay - Bilmesin O Felek

Orhan Gencebay - Bir Araya Gelemeyiz

Orhan Gencebay - Dil Yarası (Enst)

Orhan Gencebay - Dil Yarası

Orhan Gencebay - Dilenci

Orhan Gencebay - Duyun Beni

Orhan Gencebay - Dünya Dönüyor

Orhan Gencebay - Felekle Sohbet

Orhan Gencebay - Gencebay Oryantal

Orhan Gencebay - Goca Dünya

Orhan Gencebay - Gönül Fırtınası

Orhan Gencebay - Güle Güle Sevdiğim

Orhan Gencebay - Kahrolayım

Orhan Gencebay - Leyla İle Mecnun

Orhan Gencebay - Nihavent Üvertür

Orhan Gencebay - Sarhoşun Biri

Orhan Gencebay - Seni Buldum Ya

Orhan Gencebay - Sevenlerin Kaderi

Orhan Gencebay - Sevgilim Dinle

Orhan Gencebay - Tanrıya Feryat

Orhan Gencebay - Yaşamak Bu Değil

Orhan Gencebay - Zelzele



http://www.fileserve.com/file/YRQXZWj



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Kördüğüm



Orhan Gencebay - Felekle Sohbet

Orhan Gencebay - Dalga Dalga

Orhan Gencebay - Dönmeyin Yıllar

Orhan Gencebay - Kördüğüm

Orhan Gencebay - Ne Geçtiki Eline

Orhan Gencebay - Vaktinde Gel Sevgilim

Orhan Gencebay - Vazgeç Gönlüm

Orhan Gencebay - Veda Edeceksen Et

Orhan Gencebay - Yokluk

Orhan Gencebay - Üç Günlük Dünya



http://hotfile.com/dl/65711781/557efa8/1446.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Mix



Orhan Gencebay - Aysem (Remix By DJ Süykast)

Orhan Gencebay - Batsin Bu Dünya (DJ Umut Mix) !

Orhan Gencebay - Batsin Bu Dünya (Soul Mix By DJ Cardinale)!

Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim (DJ Sinan Mix)

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver (DJ Senol House Remix)

Orhan Gencebay - Biraraya Gelemeyiz (C@Nmix)

Orhan Gencebay - Cakmak Cakmak (DJ R-Turul Mix)

Orhan Gencebay - Cakmak Cakmak Gözler (DJ Senol Mix) !

Orhan Gencebay - Cilekes (Massive Attack Mix By Bye...Ram) !

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun (Remix 96 B)

Orhan Gencebay - Dünya Dönüyor (DJ Ghuuuy Mix)



http://hotfile.com/dl/65713053/22a4c45/1447.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Musalla Taşı



Orhan Gencebay - Başa Gelen Çekilirmiş

Orhan Gencebay - Ben Sevdimde Ne Oldu

Orhan Gencebay - Efkar Bastı Gönlümü

Orhan Gencebay - Gönül Fırtınası

Orhan Gencebay - Her Cefa Beni Buldu

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Orhan Gencebay - Kabahat Seni Sevende

Orhan Gencebay - Meyhaneci

Orhan Gencebay - Sevenler Mesut Olmaz

Orhan Gencebay - Vicdan Azabı



http://hotfile.com/dl/65714496/f561844/1448.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Nazar Boncugu



Orhan Gencebay - Aci Gozyaslarim

Orhan Gencebay - Al Senin Olsun

Orhan Gencebay - Ask Degil Beni Kahreden

Orhan Gencebay - Beklemek Ibadet

Orhan Gencebay - Bir Goruste Asik Oldum

Orhan Gencebay - Bir Yudum Mutluluk

Orhan Gencebay - Dalga Dalga

Orhan Gencebay - Haberin Varmi

Orhan Gencebay - Leyla Ile Mecnun

Orhan Gencebay - Nazar Boncugu

Orhan Gencebay - Oldurdun Beni

Orhan Gencebay - Oyle Bir Ask

Orhan Gencebay - Tanriya Feryat



http://www.fileserve.com/file/35crEJF



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Ne Oldu Bize



Orhan Gencebay - Ne Oldu Bize

Orhan Gencebay - Ne Oldu Gülüm

Orhan Gencebay - Neredesin Sevgilim

Orhan Gencebay - Niye

Orhan Gencebay - O Sen Miydin

Orhan Gencebay - Resminle Ağladım

Orhan Gencebay - Sen Farklı Birisin

Orhan Gencebay - Sen Sev Beni

Orhan Gencebay - Sevda Borcun Var

Orhan Gencebay - Öyle Bir Aşk



http://hotfile.com/dl/65715557/39c7d6b/1450.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Rare Instrumentals Of Gencebay



Orhan Gencebay - Batsin Bu Dunya (Enstrumantal)

Orhan Gencebay - Bir teselli ver (enstrumantal)

Orhan Gencebay - Dertler benim olsun (enstrumantal - 1974)

Orhan Gencebay - Enstrumental

Orhan Gencebay - Ideal Ask (Enstrumantal)

Orhan Gencebay - Kader diye diye (enstrumantal)



http://hotfile.com/dl/65716730/332b039/1451.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Sarhosun Biri



orhan gencebay - Bağrımda Bir Ateş

orhan gencebay - Beni Böyle Sev

orhan gencebay - Boynu Bükük Sevgililer

orhan gencebay - Bunca Yıl Habersiz

orhan gencebay - Kader Diye Diye

orhan gencebay - Nerede

orhan gencebay - Sarhoşun Biri

Orhan Gencebay - SendeBizdensin

orhan gencebay - Seni Buldumya

orhan gencebay - Yaşamak Bu Değil



http://hotfile.com/dl/65717510/5453d0c/1452.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Sen Bilrsin & Siirli Minareci



Orhan Gencebay - Aşkımızın Duası

Orhan Gencebay - Batsın Bu Dünya

Orhan Gencebay - Ben Doğarken Ölmüşüm

Orhan Gencebay - Bilemezsin Ki

Orhan Gencebay - Bir Araya Gelemeyiz Ki

Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun

Orhan Gencebay - Duyun Beni

Orhan Gencebay - Kimi Sarsın Ellerim

Orhan Gencebay - Sen Hayatsın Ben Ömür

Orhan Gencebay - Sevmenin Zamanı Yok



http://hotfile.com/dl/65718824/563872d/1453.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Sende Haklisin



Orhan Gencebay - Ayşen

Orhan Gencebay - Enstrumental

Orhan Gencebay - GücünYeterse

Orhan Gencebay - Hep O Yerdesin

Orhan Gencebay - Kime Ne

Orhan Gencebay - Resminle Ağladım

Orhan Gencebay - Sende Haklısın

Orhan Gencebay - Tek Hece Aşk

Orhan Gencebay - Unutulmaz

Orhan Gencebay - Yasak Resim



http://www.fileserve.com/file/WrKRJTu



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Seni Ariyorum



Orhan Gencebay - Bahcevan

Orhan Gencebay - Degismem Gerek

Orhan Gencebay - Gozum Sende

Orhan Gencebay - Hep Boyle Kal

Orhan Gencebay - Ic Benim Icin

Orhan Gencebay - Nazar Degmez

Orhan Gencebay - Seni Ariyorum

Orhan Gencebay - Sev Gonlunce Yasa

Orhan Gencebay - Uyu Ey Gonlum

Orhan Gencebay - Ya Evde Yoksan



http://hotfile.com/dl/65720322/6c828d8/1455.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Utan



Orhan Gencebay - Bilseydim

Orhan Gencebay - Allahım Sen Beni Koru

Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla

Orhan Gencebay - Daha Ne Olsun

Orhan Gencebay - Dilenci

Orhan Gencebay - Dokunma

Orhan Gencebay - Gözü Var

Orhan Gencebay - Gözüm Kesmiyor

Orhan Gencebay - Güzelsin

Orhan Gencebay - Hadi Git

Orhan Gencebay - Hasret Rüzgarı

Orhan Gencebay - Mevsim Mevsim

Orhan Gencebay - Ne Kaybederdin

Orhan Gencebay - Nikriz Rüzgarı

Orhan Gencebay - Sana Yakışmaz

Orhan Gencebay - Suç Değil

Orhan Gencebay - Utan

Orhan Gencebay - Yağmur Olsan



http://www.fileserve.com/file/hTE4nV2



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Ya Evde Yoksan



Orhan Gencebay - Bahçevan

Orhan Gencebay - Değişmem Gerek

Orhan Gencebay - Gözüm Sende

Orhan Gencebay - Hep Böyle Kal

Orhan Gencebay - Nazar Değmez

Orhan Gencebay - Seni Arıyorum

Orhan Gencebay - Sev Gönünce Yaşa

Orhan Gencebay - Uyu Ey Gönlüm

Orhan Gencebay - Ya Evde Yoksan

Orhan Gencebay - İç Benim İçin



http://hotfile.com/dl/65721746/345224c/1457.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Yalniz Degilsin



Orhan Gencebay - Aklım Takıldı

Orhan Gencebay - Al Hançeri

Orhan Gencebay - Ayrılık Nikahı

Orhan Gencebay - Bir Özürle Dil Aşınmaz

Orhan Gencebay - Demedim Mi

Orhan Gencebay - En Nihayet Bir İnsansın

Orhan Gencebay - Gencebay Oryantal

Orhan Gencebay - Gönül dAĞI

Orhan Gencebay - Gönülden Gönüle

Orhan Gencebay - Nihavent Üvertür

Orhan Gencebay - Yanlız Değilsin

Orhan Gencebay - Çoban Kızı



http://hotfile.com/dl/65723286/ec14bd3/1458.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Yarabbim



Orhan Gencebay - Acı Gözyaşları

Orhan Gencebay - Aşk Değil

Orhan Gencebay - Bir Görüşte Aşık Oldum

Orhan Gencebay - Dalga Dalga

Orhan Gencebay - Doğan Bir Pişman

Orhan Gencebay - Felekle Sohbet

Orhan Gencebay - Nerede

Orhan Gencebay - Vaktinde Gel Sevgilim

Orhan Gencebay - Yarabbim

Orhan Gencebay - Çilkeş

Orhan Gencebay - Öldürdün Beni



http://hotfile.com/dl/65724814/102da22/1459.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Yargısız İnfaz (2007)



Orhan Gencebay - Aşın Hesabı Olmaz

Orhan Gencebay - Besmele ile Basla

Orhan Gencebay - Bugün Senin Dogum Günün

Orhan Gencebay - Gülünce Daha Güzel

Orhan Gencebay - Güneşimsin

Orhan Gencebay - Mübarek

Orhan Gencebay - Sensin Benim Çilegahim

Orhan Gencebay - Söylenmedik Söz kalmadi

Orhan Gencebay - Yargisiz Infaz

Orhan Gencebay - Yeneceğim Kendimi



http://hotfile.com/dl/65726106/750567e/1460.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Yasak Resim



Orhan Gencebay - Elhamdülillah

Orhan Gencebay - En Büyük Duygu

Orhan Gencebay - Eski Kavak Yellerı

Orhan Gencebay - Farkında Mısın

Orhan Gencebay - Garip

Orhan Gencebay - Sen De Haklısın

Orhan Gencebay - Sevecekmiş Gibisin

Orhan Gencebay - Sevenlere Saygı Kalmamış

Orhan Gencebay - Tek Hece...Aşk

Orhan Gencebay - Unutulmaz

Orhan Gencebay - Yakılacak Yara

Orhan Gencebay - Yasak Resim



http://www.fileserve.com/file/bN4xFuV



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay - Yürekten Olsun



Orhan Gencebay - Arıyorum

Orhan Gencebay - Aşk Mezarı

Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim

Orhan Gencebay - Bozmasın Beni Dünya

Orhan Gencebay - Cana Doğru

Orhan Gencebay - Güloylum

Orhan Gencebay - Hep Böyle Kaldım

Orhan Gencebay - Hey Yabancı

Orhan Gencebay - Seven Affeder

Orhan Gencebay - Yürekten Olsun

Orhan Gencebay - İdam Mahkumu

Orhan Gencebay - İpek Böceği



http://www.fileserve.com/file/5mGTWXX



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay & Azize Gencebay - En Yeni En Eski



Azize Gencebay - Benim Aşkım Sende Doğdu

Azize Gencebay - Bilmesin Felek

Azize Gencebay - Bu Defter Kapansın

Azize Gencebay - Gittide Gitti

Azize Gencebay - Vefasızım

Orhan Gencebay - Ben Dogarken Ölmüsüm

Orhan Gencebay - Ben Sevdimde Ne Oldu

Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver

Orhan Gencebay - Kabahat Seni Sevende

Orhan Gencebay - Öldürdün Beni



http://www.fileserve.com/file/chhgCUb



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay & Azize Gencebay - En Yenisi En Eskisi



Azize Gencebay - Ben Sevdimde Ne Oldu

Azize Gencebay - Benim Askim

Azize Gencebay - Bilmesin O Felek

Azize Gencebay - Gittide Gitti

Azize Gencebay - Kabahat Seni Sevende

Azize Gencebay - O Defter kapansin

Azize Gencebay - Vefasiz

Orhan Gencebay - Ben Dogarken Olmussum

Orhan Gencebay - Bir Tesselli Ver

Orhan Gencebay - Oldurum Beni



http://hotfile.com/dl/65728189/944ee47/1464.rar.html



-----------------------------------------------------------



Orhan Gencebay & Sibel Can - Hayat Devam Ediyor



Orhan Gencebay & Sibel Can - Ahu Gözlüm

Orhan Gencebay & Sibel Can - Ayrılıktan Vazgeçelim

Orhan Gencebay & Sibel Can - Hayat Devam Ediyor

Orhan Gencebay & Sibel Can - Hayatım Değişti

Orhan Gencebay & Sibel Can - Kandırma

Orhan Gencebay & Sibel Can - Kurbanım

Orhan Gencebay & Sibel Can - Kül Bırakmadım

Orhan Gencebay & Sibel Can - Severek Ayrılalım

Orhan Gencebay & Sibel Can - Unuttu Seni

Orhan Gencebay & Sibel Can - Zamanı Yok



http://hotfile.com/dl/65729835/a2dfc83/1465.rar.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder

1 Saat Beklemeden 20.000 Yerli Albümü İndirmek İçin Günlük Veya Aylık Premium Alabilirsiniz

Yerli Albüm Arşivimi İndirmek İçin Premium Alabilirsiniz.


*Hız Sınırı Yoktur
*İndirme Sınırı Yoktur
*İDM Gibi dosya indirme programları kullanarak toplu indirme yapabilirsiniz.

Yardım Almak İçin Mail Atınız: songsli1990@hotmail.com

1 Günlük Premium : RED1 yaz 7979'a gönder, 30 Günlük Premium: RED30 yaz 7979'a gönder.
Ödeme Yapma Yöntemleri

Redbunker'dan Premium Almanın Avantajı


Popüler Yayınlar